抱歉,我們並不支援你正使用的瀏覽器。
為達至最佳瀏覽效果,請更新至最新的瀏覽器版本。
如有問題,歡迎電郵至 pccwmediaiapps@pccw.com 查詢。
為達至最佳瀏覽效果,請更新至最新的瀏覽器版本。
如有問題,歡迎電郵至 pccwmediaiapps@pccw.com 查詢。
廣告
【Now.com】絲打Kylie啱啱收工,拍完本台《世界盃Happy Hour》即刻同大家分享睇波日記!
Kylie話其實呢排嘅賽程都幾地獄:「香港時間三點、六點、九點、十二點開波。 三點嗰場我夜瞓就OK,但六點同九點真係好痛苦!」 不過佢話好彩今屆啲賽事都幾好睇,好似德國隊贏庫拉索七比一,同埋日本隊和波,都令佢覺得捱夜都值得。Kylie話特別希望日本隊可以繼續有好表現,今屆行得更遠!
講到嚟緊嘅重頭戲,Kylie最期待明日凌晨嘅4點嘅大戰-英格蘭對克羅地亞!佢仲分享前排飛咗去英國一個月,親眼見證愛隊阿仙奴捧盃嘅經歷!講返英格蘭,Kylie話好希望英格蘭今次真係可以打出水準:「英格蘭有懷斯又有薩卡仔,希望佢哋有好表現,finally comes home呀football!加油呀英格蘭!」
想知絲打同螢花仲有咩搞笑或者熱血嘅睇波故仔?記得繼續黐實 Now.com 嘅《螢花x絲打世界盃睇波日記》!
